ANNOUNCEMENT SIKIT YA!

GOOD NEWS!HAPPY NEWS!
SEMPENA MERDEKA RAYA 2011, PEMBELIAN RM50 DAN KE ATAS DALAM SATU RESIT (BELIAN TUNAI) AKAN MENERIMA SEHELAI SHAWLS DARI CNS BOUTIQUE BERNILAI RM10 KE ATAS.
PROMOSI AKAN TAMAT PADA 31 OGOS 2011 SAHAJA!

SALAM RAMADHAN

SALAM RAMADHAN

Dress

Ada masanya kamu harus belajar cara yang sesuai untuk memadankan atau mix+match kesemua pakaian yang ada. Kamu akan tampil lebih bergaya jika konsep mix+match digunapakai.  Bagi kamu yang Muslimah dan bertudung tiada yang menghalang kamu dari berfesyen yang penting pakaian dipakai mengikut hukum syariat::dress, maxi dress, skirt, mini skirt::juga boleh dipakai oleh kamu yang bertudung, tapi biar kene gayanye, cthnya dress labuh tanpa lengan, boleh digayakan dengan c@rdig@n/j@cket sesuai dengan colour, ditambah lagi dengan pemakaian high heels or wedges::woww, pasti ada mata jelous yang melihat. Jika kamu tergolong dari golongan yang rendah, fesyen ini dapat membuatkan ilusi lebih tinggi dan langsing::

HOODIE MAXI DRESS (free inner neck cotton black)

Ralat::Sorry byk2 yek, lighting xelok, nmpk hijau neh mcm dull je yek, actually kalernye spt kaler green apple tuh, sgt chantek::Boleh dipakai sewaktu bertandang ke rumah sanak saudara di pagi raya nnti, n lepas raya boleh pulak dijadikan sbg office wear::2in1 gitu. Maxi dress ni mcm Aida Khalida a.k.a Aida Radzwill nye fesyen la. Kalau xnak guna inner yg free tuh tapi guna syria bercorak kt dlm sbg hijab pun chantek sgt. Then klu tukar tali yg ada tuh, juz pakai belt yg besar pun chantek jgk.  Klu nk cari BELT pun jgn susah2, semua ada di CNS Boutique


Code: HMD01-06 ~ sila nyatakan pilihan anda.
Price: RM 84.00 (FREE postage)
Size: Free Size (fit to XL size)
Material : Cotton tshirt
Length: Sesuai untuk ketinggian sehingga 160cm
Status: Available