ANNOUNCEMENT SIKIT YA!

GOOD NEWS!HAPPY NEWS!
SEMPENA MERDEKA RAYA 2011, PEMBELIAN RM50 DAN KE ATAS DALAM SATU RESIT (BELIAN TUNAI) AKAN MENERIMA SEHELAI SHAWLS DARI CNS BOUTIQUE BERNILAI RM10 KE ATAS.
PROMOSI AKAN TAMAT PADA 31 OGOS 2011 SAHAJA!

SALAM RAMADHAN

SALAM RAMADHAN
25 OGOS 2011

 NEW ITEM!NEW ITEM!NEW ITEM!
INNER STYLISH...
SANGAT CANTEK+COMEL+BERGAYA...
Bukan budak2 jek mampu bergaya sebegini..anda pun boleh jugak tau, yang penting berani mencuba..tak salah pun.  Inner neh semuanya handmade by CNS Boutique ya, so tak rugi kalau anda mendapatkan satu atau dua untuk koleksi tudung anda.Nak cantik tak perlu barang yang mahal2 ya, barang yang murah pun mampu menaikkan seri anda jika anda pandai menggayakannya.

Tips: Jika anda dah bosan menggayakan flower ini di inner anda, anda boleh tetas jahitan sambungan di inner dan letakkan pin dan gam di bahagian belakang, dan jadikan aksesori di handbag, kasut, sebagai rantai, brooch dan banyak lagi kegunaannya.Kreativiti itu penting dalam berfesyen.

RM 18.00 sahaja!
(Jenis inner adalah inner cotton morrocco seperti yg saya ada jual- sila klik inner cotton morrocco. Ianya adalah inner neck tau, boleh wat muncung di depan jugak)

 hehehe::dikala busan di office! tapi bukan makan gaji buta ya!iklan selingan untuk hilangkan ngantuk di bulan pose ajek...kehkehkeh

Sorry, abaikan background tuh yek..background belakang tuh agak berserabut sikit kerna tak sempat nak kemas selepas naik kerja after pantang::hehehe

Insyallah, saya akan update inner stylish neh dalam beberapa hari lagi!! Untuk promosi Bulan September ini, anda boleh pilih design dan nyatakan saja colour favourite anda untuk pihak CNS Boutique jahit, custom made la kiranya, jangan malu jangan segan yek!Hanya nyatakan colour dan kami akan realisasikan permintaan anda!